söndag 27 november 2011

Vi klarade oss ganska bra

Eller vad säger ni om att vi har sett 6 Harry Potter filmer. Vi såg ettan på fredag kväll och de fem andra igår. Sista delen hann vi inte med men det stör inte mig, jag gillar inte andra filmen av sjunde året. Diggar inte när alla dör, speciellt Fred. Om jag skall vara ärlig trodde jag inte att vi skulle kunna plöja igenom så här många filmer på ett veckoslut.

Idag skall vi baka pepparkakor och sedan skall jag på kvällen på scoutmöte där vi skall filma in en film vi själva plarerat. Vår handlar om när jag tar över vår exemplariska (harkel) patrull... Men det bästa; JAG SKALL FÅ KLÄ UT MIG TILL ERIC SAADE! Det har jag länge tänkt på att jag skulle villa och nu skall jag spela honom i en film. Lita på att jag tar med kameran.

Smygtitt på Erics nya album som släpps om tre dagar:
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar