onsdag 16 augusti 2017

Sommartävlingen avslutad

Förra veckans måndag avslutades sommartvälingen. Själv samlade jag ihop 44 poäng av 48 möjliga, de andra godkände nämligen inte Nattens öga sångerna som karaoke. Men jag är ganska säker på att vinsten gick till mig i alla fall. Tänkte nu visa de poängen jag fick och samtdigt får man ju även en bild av lite vad jag gjort i sommar. 









Byggde en koja hemma i vardagsrummet och år sushipicknick.

Besökte ett nöjesfält.







Gick barfota och gjorde en man över bord manöver på lägret.



Lånade en bok på bilioteket och högg ved.

Deltog i ett talko, inför bröllopet


Gjorde en blomsterkrans och lade runt huvudet samt badade midsommarbastu.



Cyklade citycykel, besökte Sveaborgs fyr, grillade persikor och åkte spårvagn.

Spelade krocket












Plockade blåbär, hjulade (amazing photoshop skils), spelade badminton och åt sockervadd.

Besökte ett zoo




Träffade kändisar och bad om autograf, åkte linfärja, spelade minigolf och gick på den tyngsta parkgympan i hela världen.

Åt brunch utomhus.





Plockade en bukett vilda blommor, rodde, såg solen gå upp sista lägerdagen 05:13 och hittade till sist en groda att pussa på Bredskär.

Metade, både med och utan mask och fick inte napp en enda gång.





 Snorklade, och min definition av att snorkla är att kolla på saker under vattenytan, man behöver sällan en snorkel så den skippade jag. Så skeppade jag en seglats, gick på sommarteater i ösregn och sålde våfflor på Gårdsbodens Sommardagar.

Spelade fotboll med Vili.




Testade en ny glassort, äpple och kanel tror jag det var, besökte Sveaborg, SUP:ade och besökte ett utedass.

Klättrade i träd en kväll då vi var till äventyrsparken Korkee med Jonathan.

De officiella resultaten lär väl presenteras 2.9 så fram tills dess kan jag inte med säkerhet kalla mig vinnare. Förutom dessa 40 bilder tog jag ett månskensdopp, testade en ny drink, gick ut och dansade samt tvättade mitt hår med regnvatten. Men de bilderna känner jag inte riktigt för att publicera här.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar