lördag 5 augusti 2017

Gråter jag mycket? Vad har jag för lyx i mitt liv?

1. Har du något smeknamn?
Pes, Metström, Metlund, Pesis, Lilli, Metson...
2. Har du något konstigt du alltid behöver göra?
Putsa mig under naglarna, klarar inte av att ha smuts där.
3. Andra måsten?
Planera allt jag gör typ.
4. Några lyxvanor?
Tja, främst när det kommer till mat. Är jag sugen på till exempel sushi brukar jag unna mig själv det. Och jag vill gärna äta ganska lyxigt, för det gillar jag.
5. När ingen ser, vad gör du då?
Övar sång och dans inför teatern, fotograferar och pysslar med sådant till bloggen, jag vill helst inte att andra ska se då jag fotograferar mig själv.
6. Vad stör du dig på hos andra?
Om någon har rastlösa ben och sitter och skakar.
7. Vad är din sämsta sida?
Att jag är känslig och tar åt mig ganska mycket. 
8. Vilken sida av sängen sover du på?
Jag sover över hela sängen, inte samtidigt men jag sover absolut inte stilla, utan rullar okring som en galning. Eller "klättrar" som Jonathan säger det.
9. Vad gillar du för filmer?
Animerat och fantasy.
10. Gråter du ofta?
Ja, flera gånger i veckan, ibland varje dag.
11. Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör det själv?
Tja, kommer inte på någonting nu, kanske plocka undan efter sig. Eller att dricka, ha hatt på huvudet och använda solkräm säger jag åt scoutbarnen men är själv riktigt urusel på det.
12. Vad sjunger du när du står i duschen?
Ingenting, jag sjunger inte i duschen.
13. Vad önskar du dig mest just nu?
Att allt ska bli klart med mitt utbyte, att det ska bli veckoslut och att jag kan skaffa hund. 
14. Vilken maträtt är din favorit?
Jag måste nog säga skaldjur. Räkor allra mest tror jag. Och så burgare, jag älskar burgare.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar