torsdag 31 augusti 2017

Ninja Warriors

Min humör den här veckan har inte varit det bästa. Tvärtom har jag haft sådana humörsvägningar att jag ena stunden kan var otroligt taggad och glad och vilja satsa hårt på någonting för att sedan en halv timme senare inte var intresserad av någonting, näst intill apatisk helt enkelt. Och då jag har legat och grubblat och varit ganska ledsen om kvällarna har jag nu hittat en sak som den här veckan ha fått bort mina negativa tankar och fått mig att somna. Nämligen att titta på klipp från Ninja Warriors. Det vill säga Tv-serien där man ska ta sig genom en bana med fysiskt utmanande hinder. på något sätt är det avkopplande att kolla på denna tävling och det tömmer min hjärna så att jag kan slappna av. Vet inte varför, men vissa gånger är det bara något så konstigt som fungerar och då antar jag att man ska använda sig av det. Så jag har sett en hel del Ninja Warriors de senaste dagarna. Och även på grund av mitt humör har uppdateringen här inte varit den bästa heller. Men det borde snart bli bättre.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar