tisdag 15 augusti 2017

Nölskär

 På lördagen på Sottunga kom Jonathan på att föreslå att vi borde åka ut en liten sväng med båten och besöka någon ö i närheten. Det var redan långt in på eftermiddagen så vi tog inte en så lång utfärd utan åkte bara ut till den näst närmaste ön, nämligen Nölskär. Jag vet inte när jag varit där senast, eller om jag någonsin varit där. Det är inte den ön man brukar besöka om vi säger så. Men det var riktigt fint där och var en perfekt utfärd för den dagen. Och Jonathan gillade verkligen också ön. Och jag tog flera riktigt trevliga bilder på killarna där.

Oj vad de där två kan göra mig glad!



Vili hittade många skatter på ön, som jag till hans besvikelse gång på gång bad honom lämna där.



Vili förstod inte riktigt hur vi tagit oss ner för det branta berget och funderade länge.




Så lyckades jag övertala Jonathan som annars inte är speciellt intresserad av någonting som involverar kameran att vi skulle knäppa några bilder med självutlösaren. Två av 10 gick att använda.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar