onsdag 21 augusti 2013

Vad då hektiskt liv?

Jag vaknar kvart före sju, ligger fem minuter och samlar krafter, stiger upp och gör mig fördig och pker till skolan. Där är jag till klockan 16 och har att göra hela tiden. Så kommer ja hem, äter, gör skolgrejer och åker och gör något annat. Igår var jag på ridlektion och på måndag och kolla på vårt hus i Porkala. Så kommer jag hem alldeles död och bara stupar i säng för att få några behövliga timmar för att orka imorgon igen. Och när var det tänkt att jag skulle hinna blogga? Jag vet inte, men nu är det här ett snabbt mobilinlägg så att ni ska veta att jag lever, och ni vill inte veta var jag har skrivit det. 
Får se om det blir mer bloggning ida, för nu ska jag och springa halvmarathon. Skiträdd...
En fläta jag gjorde åt Millis på veckoslutet, inte perfekt men riktigt lyckad för att vara min första hjärtfläta. 
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar