måndag 5 augusti 2013

31%

Vet ni vad? Jag har ett nytt projekt! Jag ska se alla disneys animerade filmer. Vad då att det finns 133? Vad då att jag har sett 41? Inte är det mer är ungefär 69% kvar. Jag trodde att jag hade sett många disney filmer... Men joo, dessutom har alla av de här 133 inte kommit ut ännu så egentligen har jag sett ännu fler. Har ni någon liknande kul grej som ni gör?
Diss till de jag nu har sett:

  • Alice i underlandet! Min enda tanke var att någon måste ha varit riktigt drogad då den hittade på denna story. Sämsta Disneyfilmen jag hittills sett.
  • Den lilla sjöjungfrun 3 - Ariels beginning! Det ska då alltså vara början på hennes liv. Det har ingenting med första filmen att göra och det berättar ingenting om varför någonting blev som det blev. Och tidsuppfattningen, har de glömt att hon var 16 år då hon blev människa? Hon är kanske 15 i den här filmen och det är mycket som ska ändras till att hon är 16... 
Nej men alltid kan man inte lyckas, inte ens Disney.
 <3 : Madde





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar