tisdag 6 augusti 2013

Good morning

God morgon. Efter att ha legat länge på kvällen och väntat på att magnesiumet ska hjälpa  för sendraget i tån och varit lite ledsen kunde jag till slut efter ganska mycket deeptalk med någon mycket viktig person för mig somna. Länge sedan ett så ordentligt deeptalk där båda öppnade sig ordentligt, blev till slut också gladare av det. Men jag var ledsen över de ändrade planerna för idag så vi får se vad dagen för med sig. Ska kanske försöka ta mig ut och springa, kändes som en bättre ide igår kväll än vad det gör nu. Och kanske jag ska lite fördjupa mig i en bok i ställe för i serier och filmer. Vad har ni för planer idag?

//Huomenta. Sen jälkeen että makasin eilen illalla pitkään odottelemassa että magneesiumi auttaisi krampiin varpaassa ja olin aika surullinen nukahdin pitkän deeptalkin miulle tärkeän henkilön kanssa vihdoinkin. Pitkästä aikaa sellainen kunnon deeptalk missä molemman avautuivat kunnolla, tulin siitä kanssa paljon iloisempi. Olin surullinen siitä että tämän päivän suunnitelmat muuttuivat joten katsotaan mitä nyt tapahtuu tänään. Menen ehkä lenkille, tuntui paremmalta idealta eilen illalla. Ja ehkä keskityn tänään enemmän kijoihin kun elokuviin ja sarjoihin. Mitä suunnitelmia teillä on tänään?//

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar