fredag 2 augusti 2013

Kan ni snälla hjälpa mig?

Jag har sådan lust på att göra ett frågeinlägg, så snälla fråga! Vad som helst för frågor, bara ställ dem. Här i kommentarerna, på Fecebook eller på Twitter (följ mig dessutom på Twitter PrinsessanMadde). Ja men frågor vill jag ha, fråga om vad som helst. Mig, mina hobbyer, naglar, fotografering allt vad ni vill veta.

//Minulla on niin hinku tehdä kysymyspostaus, joten olkaa kilttejä ja kysykää! Mitä tahansa, kysykää. Kommentoikaa tähän, Facebookissa tai Twitterissä (seuratkaa minua Twitterissä PrinsessanMadde). Haluan kysymyksiä, mistä tahansa. Minusta, harrastuksistani, valokuvaamisesta, kynsistä tai mitä tahansa haluatte tietää.//

<3 : Madde

7 kommentarer:

  1. Favoritmat? Färg? Årstid?
    Favoritoutfit?
    Hemmakväll eller festkväll?
    Varför älskar du scouting?
    Hur blev du o Juntti ihop?
    Beskriv dej själv med 5 ord

    SvaraRadera
  2. kan du sätta mera bilder på dej o juntti tisammans? :)

    SvaraRadera
  3. va är det viktigaste för tillfället i ditt liv? :)

    SvaraRadera
  4. Har du ett mål i livet? I så fall vad?
    Är du utseende fixerad när det gäller dig själv?
    Om du fick behålla enbart en bild, vilken bild skulle du behålla?
    Vilket år anser du att du varit 'lyckligast'?
    Gillar du finskspråkig musik?

    SvaraRadera
  5. Va tycker du om din pojkvänns familj?

    SvaraRadera
  6. Vad är det du samlar poäng för??

    SvaraRadera
  7. Vilken är din favoritbok av Astrid Lindgren? Favoritkaraktär i ngn av böckerna?

    SvaraRadera