måndag 5 augusti 2013

Nu kör vi!

Nu svaren!

Favoritmat?
Jag vet inte, finns så mycket gott, både fisk och kött...

Favoritfärg?
Pink

Favoritårstid?
Sommar

Favoritoutfit?
Byter från tillfälle till tillfälle men en outfit som jag känner mig bekväm och snygg i

Hemmakväll eller festkväll?
Gillar nog mera hemmakvällar med några riktigt bra kompisar, fast någon fest då och då är alltid kul

Varför älskar du scouting?
Det här är så svårt att förklara, har försökt så många gånger. Kolla in det här inlägget där jag försöker förklara lite. Tror nog att vännerna är det allra viktigaste.

Hur blev Juntti och du ihop?
Ingen lång detaljerad beskrivning men från början började det på ett scoutläger var efter det var tyst ett tag och så var det båtförarkurs och efter det började vi höras mer och träffas mer och så...

Beskriv dig själv med fem ord?
Glad Känslig Humoristisk Galen Kul

Kan du sätta bilder av dig och Juntti tillsammans?







Vad är det viktigaste i ditt liv för tillfället?
Mina vänner, min pojkvän och min familj

Har du ett mål i livet? Vad?
Mitt mål är att kunna leva ett liv som jag själv är lycklig och nöjd med, jag vill inte slösa bort mitt liv på sådant jag inte tycker om.

Är du utseendefixerad när det gäller dig själv?
En del, speciellt med nya människor jag inte känner. Inte nästan alls med mina närmaste vänner som jag vet att inte kan bry sig mindre om hur jag ser ut, och på scoutläger inte alls

Om du fick behålla bara en bild, vilken skulle du behålla?
Så här kan man inte fråga, jag skulle ju villa ha en fin bild som jag är riktigt riktigt nöjd med men samtidigt vill jag ha en som har riktigt starka minnen. Att kombinera dessa finns få...

Vilket år av ditt liv anser du att har varit det lyckligaste?
Kanske förra året, med Juntti och Lärkan och allt det där...

Gillar du finskspråkig Musik?
Sådan där man sjunger på finska? Inte direkt

Vad tycker du om din pojkväns familj?
De är helt jätte trevliga och vi kommer mycket bra överens

Vad är det du samlar poäng för?
En sommartävling, lär mera här

Vilken är din favoritbok av Astrid Lindgren?
Vi på Saltkråkan tror jag (Madicken och Pippi Långstrump som tvåa)

Vilken är din favorit Astrid Lindgren karaktär?
Båtsman från Vi på Saltkråkan

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar