söndag 25 augusti 2013

27 nakenbilder

På fredag tog jag mitt 45:te poäng, jag tog nämligen ett naken månskensdopp. Och det var verkligen månsken, sällan har man sett det så. Nästan fullmåne, som lyser riktigt riktigt starkt och så avspeglar det sig en stor gul rand på det stilla vattnet. Om jag skulle ha haft ordentligt med kläder på mig och kanske ett stativ skulle jag säkert ha kunna bli och få riktigt fina foton, men nu blev det bara några inte så bra.

//Perjantaina sain 45. piste, olin alastomana kuutamouinnilla. Oli niin hieno kuutamo, melkein epätavallisen hieno. Melkein täysikuu joka loisti niin kauniisti ja sitten se heijastui kirkkaan veteen joka on kuin peili. Jos minulla olisi ollut oikeita vaatteita ja statiivi olisin varmaan saanut ihan kivoja kuvia sieltä, mutta nyt sain vain jotain joka todistaa että oli siellä.//




40onde kvinnan som doppar sig idag från lilla stugan

Night in Hanko

Bevis bilden 
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar