tisdag 13 augusti 2013

Kramar och återseenden

Första skoldagen bakom, så där trevlig en och en halv timmes dag. Det var en massa kramande och det var härligt att se alla, största delen har jag ju inte sett på hela sommaren. Började just fundera över min kemi, som jag måste flytta över till det här året för att få alla finska kurser och rymmas förra året. Jag går ju kemi1 nu, och jag går den i period ett. Och det är ju en kurs man går på ettan, så imorgon ska jag sitta ensam på en timme med en massa personer som just har börjat och är alldeles vilsna och inte riktigt vet, tycker synd om både dem och mig. Nej men jag hoppas på att där är någon jag känner, känner en hel del av 97orna som började idag.

Min kalender är lite bättre än alla andras

//Ensimmäinen Koulupäivä takana, sellainen kiva puolitoista tunnin päivä. Paljon haleja ja oli ihanaa nähdä kaikki, suurin osa en ole nähnyt koko kesään. Mietin just tota minun kemiaa, jolla minulla on vasta nyt kun oli säätöö suomen kurssien kanssa viime vuonna. Käyn nyt kemia1, ja käyn sen ekassa jaksossa. Ja sehän on kurssi joka yleensä otetaan ykkösellä, joten huomenna tulen istumaan tunnilla missä on vain eksyneitä ykkösia jotka ei oiken tiedä miten kaikki toimii vilä, säälin niitä ja vähän itseäni. EI mutta toivon että siellä on joku jota tunnen, tunnen aika paljon niistä 97sta jotka aloittivat tänään.//



Gillar första perioden

Glad skolflicka
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar