måndag 26 augusti 2013

Romantisk helg? I Tallin?

Läser ni horoskop? Det gör jag! Och det är så roligt då de stämmer. Tydligen ska min måndag var upp och ner, vilket den lite varit på grund av den trevliga snuvan. Och det ska gå lite in på tisdagen, så hoppas jag blir frisk efter det! Helgen lär ska bli romantisk, speciellt söndagen. Kommer att vara och segla då, segla till Tallin igen. Och Juntti kommer ju vara där, vi går väl se. Det här är väl igen en sådan där grej som ni tycker att jag är löjlig med? Men en till i mängden, jag är ganska löjlig, har inget emot att vara det. Jag vet att de som säger det rakt till mig gillar mig och skulle inte vilja ha mig mindre löjlig. Och de som bara tänker det men inte säger, ja nå lev ert tråkiga liv då, jag tvingar er inte att gilla mig. Jag är ju faktiskt SVENSKFINLANDS FJANTIGASTE TJEJ! <3

Pensionären Miris <3
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar