onsdag 28 augusti 2013

Fit for fight! eller?

Terminens första badminton träning förbi. Inte helt frisk och en del hostande på planen nog, men kul var det och jag hör nu för tiden till de bättre i gruppen. Vi är fyra från gamla gruppen och vi fick spela rätt mycket bara vi och inte öva lika mycket på grundsakerna. 

Och kan ni gissa vad jag har gjort? Jag har nu anmält mig till bilskolan!! Fattar ni att jag nu ska börja ta körkort, är väldigt nervös. Jag kan ju inget om någonting och är orolig att jag inte kommer att våga. Men dit går man ju för att lära sig så...

Och så lite andra saker också. Jag hade nästan glömt att jag anmält mig till något som heter Säkerhetskursen. Nu fick vi info att det är om en vecka, på måndag är det fyra timmars info och så har vi fått en utrustningslista. Kul blir det antagligen nog. 

Och jag måste få en gammel dans klänning! Vi har första info tillfället imorgon och nu börjar det på allvar verkar det som. Vi kommar att ha kul med Lillen!
Har mycket hela tiden, förlåt, puss <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar