söndag 18 augusti 2013

Ni orkar med mig right?

Underbar dag idag igen. Att känna och veta att någon som inte hör till din familj på riktigt bryr sig så mycket om dig. Och så två härliga fjantar som nog inte heller verkar tycka att jag är världens hemskaste människa. Jag har varit hos Juntti hela dagen, och även hunnit träffa Rasse och Kumppis igen som var där en stund båda två. Jag är verkligen ingen perfekt människa, långt ifrån. Jag beter mig inte helt rätt och jag har inte riktigt själv kontroll över mina känslor. Jag ångrar alltid vad jag har gjort efteråt men då är det liksom försent. Nu missuppfattar ni säkert, det har inte hänt så farligt mycket idag, mest har jag varit den glada personen som jag älskar att vara. Den som de andra nog också gillar mer är  de andra grejerna. Jag har haft superkul och jag tyckte till och med att vår matlagning var kul idag!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar