fredag 2 augusti 2013

Hole in one!...Inte jag i alla fall...

Idag kände jag igen att jag hade varit hemma för många dagar för att lilla hyper jag skulle orka mera. Så försökte få tag i någon att komma med och minigolfa. Till sista var det syster Ana med pojkvännen Pete som nappade på erbjudandet och snart åkte jag iväg till Sello. Först åt vi lunch där och sedan begav vi oss ut i solskenet på andra våningens tak och började spela. Jag som bara spelat en gång tidigare var riktigt ussel. Men det var riktigt kul och banorna var roliga och påhittiga. Gissar ni redan att jag fick ett poäng av att spela minigolf?

//Tänään oli semmoinen tunne että hyper minä en jaksa olla enää kotona. Joten yritin saada yhteyttä ihmisiin ja kysyä jos joku tulisi minun kanssani pelaamaan minigolfia. Lopuksi sisko Ana ja hänen poikaystävä Pete nappasi ja pian olin lähdössä Selloon. Ensin syötiin siellä lounasta ja sitten mentiin ulos aurinkoon toisen kerroksen katolle pelaamaan. Olin surkea, mutta olen pelanut vain kerran ennen. Hauskaa oli kummiskin ja radat olivat hauskan kekselijäitä. Arvaatteko jo että sain pisteen minigolfin pelaamisesta?//







Tack för frågorna jag har fått! Ställ mera! Fråga fråga fråga! FRÅGAAAAA!!!!
//Kiitti kysymyksistä jotka olen saanut! Kysykää lisää! Kysykää kysykää kysykää! KYSYKÄÄÄÄ!!!!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar