fredag 30 augusti 2013

Puss

Vart har min tid försvunnit? Jag förstår inte hur jag liksom bara helt enkelt inte har tid att blogga. Men jag gör verkligen mitt bästa. Igår var det kräftskiva med styvfamiljens släkt, gott som vanligt och jag tror aldrig jag har ätit så mycket, var sååå mätt. Idag bär det av till Tallin igen. Ledarseglats woopwoop. Blir kul och det är också skönt att jag bara kan ta det lugnt eftersom alla fyra projekt som var på gång är inlämnade nu och vi inte har fått något nytt. Förutom två riktigt stora projekt, och ena ska ja nog börja med idag men inte stressa, det är tid kvar och det är bara att sätta sig ner och göra. Dessutom är det om kul saker så det är lugnt. Börjar 10 idag så myser ännu i den egna sängen.

Förra gången <3

//Minne aika on hävinnyt? En tajua miten minulla ei yksinkertaiseti ole aikaa blogata. Mutta teen parhaani. Eilen oli rapujukhlat, hyvää kuten aina ja en luule että olen syönyt niin paljon ikinä, olin niin täynnä. Tänään on lähtö Tallinaan taas. Johtajapurjehdus woopwoop. Siitä tulee kivaa ja on ihanaa että voin ottaa siellä rennosti sillä kaikki neljä projektia jotka ovat olen nyt tehnyt ovat sisällä ja ei ole uutta näkyvissä. Paitsi kaksi suurta projektia, ja yhden aloitan kyllä tänään mutta en stressaa, aikaa on ja pitää vain istua alas ja tehdä se. Sitä paitsi yksi niistä on kiva projekti joten on hauskaa tehdä se. Aloitan 10 joten otan vielä rennosti tässä omassa sängyssäni.//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar