lördag 14 oktober 2017

Tillbaka och peppad

Nu har jag i ungefär en timme tagit tag i mitt liv igen efter matförgiftningen. Jag har städat, tvättat byka, kollat upp nästa vecka i kalendern och försökt få allting att fungera (går men svårt att få in speciellt mycket träning nu i spexövningarnas slutspurt). Igår kom Jonathan till mig på kvällen och förutom att jag var och skötte en rastning hade vi en myskväll hemma. Han hade först tänkt att vi skulle ut och äta men det slutade med att ingen av oss riktigt orkade så vi beställde hämtmat i stället. Inte jättelyckat då vi beställde från en restaurang som inte vanligtvis säljer "ta-med-mat" och den var helt kall då vi fick den. I dag åkte han iväg för att segla och jag har som sagt ordnat upp lite här hemma.

Ikväll och i morgon på morgonen ska jag rasta labradoren Kaffe igen. Nu har jag tvingats börja ha både möss och vantar på mig då jag går ut med hundar, och den här veckan även en hel del regnkläder. Tidigare i dag var jag in till centrum för att träna och i kväll blir det eventuellt hänt med några kompisar hemma hos Ville. Får se lite hur det blir. Hur ser er lördag ut?


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar