måndag 2 oktober 2017

Nya skönhetsgrejer

Som tack för att jag skötte Chili senast då Natten var bortrest fick jag en hel del skönhetsgrejer, smink och nagelprodukter. Och dessutom har jag själv skaffat lite saker. Så jag tänkte helt enkelt visa det nu.

Jag fick ett set med smink från Loreal. En volymmaskara "Baby Roll", Ett läppglans "Sexy Balm" och ett ljusrosa nagellack. Har testat alla tre produkterna och de verkar riktigt bra och jag kommer nog att använda dem alla. Speciellt mascaran kommer nog att bli en favorit.

Så fick jag en hel del klistermärken till naglarna. Hur många olika färger och motiv som helst. 

Samt en förpackning med olika motiv att limma på naglarna. Frukter och blommor, så söta och roliga.

Dessutom har jag köpt ett set med borstar från Wish. De var billiga, som allting på sidan och verkar faktiskt relativt bra. Definitivt värt köpet.

Den enda borsten jag saknar i settet, som jag inte har någon av är en highlighterborste. Borde kanske ha kollat närmare på vilket set jag köpte då det inte fanns någon sådan med. Men övrigt tycker jag att de fyller funktionen bra.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar