söndag 22 oktober 2017

Solig höstpromenad med Viljam

Jag tog en paus på lite under ett dygn och styrde bilen mot Porkala för att se efter Vili i en natt då Ana och Pete var borta. Det var kallt men klart och fint väder, en perfekt dag för en höstpromenad i skogen. Så jag tog på mig kläder och hängde kameran runt halsen och vandrade iväg. Vi var ute i nästan en timme och i det sista dagsljuset knäppte jag några höstbilder som jag är riktigt nöjd med. Tänkte dela upp dem lite så här kommer först de som jag tog på hunden. Han passar så bra in i landskapet och är verkligen en tacksam modell.



Och självklart bjöd tjaten på några roliga miner då han sprang mot mig också.




Så söt då vattendropparna från gräset fastnade på hans nos.

Höstens sista blåklocka.

Och som alltid här stötte vi på en hel del av dessa kompisar. Stolt tillfälle då Vili en gång (den enda gången i dag) stack efter en hjort och jag fick stopp på honom efter kanske 20 meter och kallad tillbaka till mig.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar