söndag 15 oktober 2017

Reunited

I dag efter en kort spexövning där vi bland annat skrev min solosång (hjälp mig snälla!) hoppade jag i bilen och gasade mot det väldigt bekanta föreningshuset i Porkala. Men det var inte vilken dag som helst, det var dags för säsongens teaterstart, och efter två år i gruppen var det verkligen en härlig känsla att stiga in i salen och hälsa på alla. Det blev en he del kramar och skratt och det kändes verkligen inte riktigt som att det gick två timmar. Allt bara flöt förbi och även om vi stannade kvar en liten stund extra för att tala lite ville jag nästan inte säga hejdå då jag visste att det är två veckor tills vi ses igen. Men härligt att vara igång, pjäsen kan bli riktigt tuff och det ska bli spännande då teatergruppen ser lite annorlunda ut än vad den har gjort tidigare också. Men även om det känns lite tråkigt att nästa övning är först om två veckor känns det skönt att få alla spexövningar och premiären över före det så att jag sedan kan fokusera på teatern i stället.

Två år sedan <3

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar