torsdag 28 juni 2018

Min midsommar 2018

I år kände jag faktiskt inför midsommar att jag inte alls var festsugen och trots att jag några veckor hade lite panik över att inte ha några planer och sedan blev bjuden till två fester valde jag ändå att fira hos Ana och Pete. På torsdagen körde jag dock hem till stan och hade en kväll och morgon ensam för mig själv, vilket var helt otroligt skönt. På fredagen åkte jag sedan till Porkala och hade en skön och rolig helg. Vi var nere till stranden och kollade lite på blåsten, åt gott och myste tillsammans med Viljam.




Blev årets första ordentliga grillmat och nog är det ju helst otroligt gott. Så hann vi bada riktigt mycket palju (badtunna) och faktiskt vara på stall två gånger. Jag red inte själv men jag trivdes ändå bra och fotade Pete då han red. Tänkte kanske visa det nästa vecka i ett inlägg.





En riktigt jäkla skön midsommar, precis som jag ville i år. Gick osminkad i mjukiskläder hela veckoslutet och hade det bra!
Hur var er midsommar?
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar