måndag 11 juni 2018

Måste hålla bloggpaus

Inser nu att jag inte kommer att få ihop den här veckan bloggmässigt. Kanske får ihop det andra om jag pausar bloggen. I en vecka tänker jag mig, så får jag nu två dagar satsa på min sista tentamen, sedan kämpa på VU-läger under veckoslutet och sedan kunna satsa enbart på jobb, blogg och träning. I dag har jag jobbat och pluggat och bara känt att jag måste få vila lite. Så vi gör så här att jag tar bloggpaus en vecka för att få fixat det jag måste och struntar i alla icke-måsten och så hoppas vi på att jag från och med nästa vecka kan köra fullt ut igen. Hade så jäkla bra bloggflow i maj så vill egentligen fortsätta men tiden är inte på min sida den här veckan. Vi hörs!

I morgon ska jag åka hemhem för att på onsdagen skriva den där jäkla tenten, så får vi den ur världen.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar