fredag 1 juni 2018

Fräknar efter 20 år?

Jag har alltid älskar fräknar, tyckt att det är ett så fint drag i ansiktet och varit avundsjuk på de lyckliga vars näsa fylls av dessa prickar. Själv har jag inte haft en endaste en fräken i hela mitt liv, fram tills ifjol. Förra sommaren dök det upp några enstaka prickar på näsan, de såg ut som fräknar men jag tänkte att det kan det ju ändå inte vara, jag får ju inte fräknar. Har trott att jag inte kan få fräknar, men nu i maj i år har det återigen uppenbarat sig prickar på min näsa. Och inte vilka prickar som helst, utan dessa underbara fräknar, för nu inser jag ju att det inte kan vara någonting annat. Och nu finns det över 20 stycken på min näsa och kinder (ja jag har räknat för jag är så glad över deras uppenbarelse). Men jag förstår inte riktigt, kan man verkligen efter 20 år utan så mycket som antydan till fräknar plötsligt få sådana? Kan de bara dyka upp så där och vad gör att de bestämt sig för att via sig nu? Alltså jag fattar att de kommer fram i solen men så där överlag, från ingenting till faktiskt tydliga fräknar, har någon svar? Eller är det någonting annat än fräknar...

Visst ser ni? Inte så många men de finns där!


En lycklig bärare av fräknar
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar