tisdag 9 februari 2016

Suksi Heurekaan

Idag har jag gjort min första videogrej som reporter. I videon kan du se när jag testar Heurekas nya utställning, om vintersporter. Om vi ska vara helt ärliga är jag ganska besviken på utställningen, ingenting var riktigt så häftigt sm det beskrevs och allt gick i princip ut på att du stod framför en skärm och rörde dig på en planka. Inget om att test fysikens lagar och sådant, vilket stod i beskrivningen.


I morgon ska jag testa flamenco, blir intressant. Och det kommer att göras video på det också så laddar antagligen upp den också här. Vad tycker ni att jag publicerar material jag gjort i Smocka på bloggen då jag inte hinner göra annat? Det är ju inte jag som filmat och redigerat utan jag har bara fjantat framför kameran. Texten jag skrev utgående från utställningen kan ni läsa på smocka.fi.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar