onsdag 17 februari 2016

Är ni med på detta?

Jag har insett att det här första året med Smocka, plus att vi flyttar samtidigt blir helt förjävligt jobbigt och tungt. att dessutom hinna söka praktikplatser, stipendium, träna och vara social gör att jag inte riktigt har krafter kvar till att öppna skriv blogginlägg rutan på dator. Därför kära läsare och vänner tar vi nu en paus, två och en halv vecka till. Och råkar jag ha ork och tid att blogga så skriver jag i stället klart inlägg som jag sedan kan publicera när pausen är över. För att då kunna köra igång på fullt, med gasen i botten. Mycket inlägg, mycket bra inlägg och så vidare. Tror jag ska försöka skriva om hur det var att vara telegramläsare idag. Syns snart, två veckor går snabbt. Puss och Kram!



Den andra videon jag var med och gjorde förra veckan på webben.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar