söndag 12 juni 2011

Summer so far

Förlåt att det inte blev något inlägg men jag hade glömt att förbereda till den dagen, men här är nu först lite bilder från ridlägret som var helt superduper härligt <3.
VÄRLDENS BÄSTA LILLA PONNISEN <3
Golden Boy IV


Julia & Janica <3 (märkte just att jag inte hade typ en ända bild på Larre)

NUKKA <3 En underbar och helt galen hund som två sista nätterna sov tillsammans med oss i vår säng och bl.a försökte hångla med mig hela tiden :)

Jag på hästen Colem eller Camu som han kallas

På gården fanns tre föl, här är ett <3


Visst var det ganska svårt att låta bli att smuggla ner en av dessa nio stycken sju veckors labradorvalparna som vi fick leka och gosa med <3.


GBs flätor inför tävlingen

Så här mycket är det ifrån att mina armar skulle räckas runt GBs mage :)
Jag skall göra en video från lägret så jag sätter den på bloggen sedan så får ni se mera bilder.

Bilder från seglatsen kommer ännu idag <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar