onsdag 1 juni 2011

Frågor

Jag har tänkt laga nu varje dag i en tid så att det varje dag kommer minst ett inlägg. I det inlägget svarar jag på en fråga och sedan kan jag skriva ett annat inlägg om dagen. Ja ni får se hur det funkar när det kommer igång.
Frågorna är från netet och jag har tagit bort en del ganska onödiga frågor men några knäppa finns nog ännu kvar, jag tog bort mest sådanna som det inte går att skriva mer än några ord som svar.
Här är första frågan:
HÖGER- ELLER VÄNSTERHÄNT?

Jag är högerhänt. Kan knappt göra någnting med vänstra handen,eller kunde inte förut, nu har vänstra handen också blivit lite bättre  när jag börjat laga naglar mer och det ser dumt ut om bara vänstra handen är lackad.


Inte kanske så intressant fråga att börja med men jag lovar att de andra är roligare <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar