tisdag 7 juni 2011

SOMMARPLANER?

Ja nå när ni ser det här är det ju redan sommarlov och jag är på ridläger med bl.a. de här typerna:


Janica och Larre jag vet att ni kommer att mörda mig när ni ser dessa, sorry.

Veckoslutet efter ridlägret skall jag ut och segla, tyvärr bara en natt. Dessa är från förra årets seglats:


Efter midsommaren som jag inte ännu har några planer för följer skriba läger och sedan är hela juli öppen. första veckan i augusti skall jag på scoutläger med mina underbara och galna scoutkompisar ( typ samma på seglatsen).
Vad gör ni i sommar då? <3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Voi djeesus ja sku också villa ha sommarlov!! Kan du int komma hit till kontoret i juli, så kan jag vara ledig > är inte så svårt, så du sku nog lära dig snabt ;)

    SvaraRadera
  2. Allti hittar ja no på nå o göra så jobba på bara

    SvaraRadera