lördag 18 juni 2011

Det finns dator här!!!

Känns jätte konstigt att vara på landet på Åland med dator, och som dessutom fungerar snabbt. Vi har haft med miniläppären några gånger men den är så långsam att det inte är så kul. Men min momi fick till födelsadagspresent en dator och nu bad hon mig installera den och så. En nätsticka var också köpt till den och det är den snabbaste nätstickan jag stött på.

Okej kanske inte så intressant men ändå, är är som alltid fint men tyvärr är det ganska kallt och ligger regn i luften. Våra släktingar här har två hästar och iförrgår var jag och rida med deras gamla travare. Hon var trevlig och hade faktiskt rätt mjuk trav men galoppen var inte så balanserad.

Jag hann inte förbereda några fler inlägg före jag åkte men jag får nu använda den här datorn men då blir det inte så mycket bilder <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar