söndag 19 juni 2011

Skall det här kallas sommar?



Ja man undrar ju om världen plötsligt bestämde sig för att hoppa över sommaren och gå direkt till hösten, regn och 13 grader. Nej jag vet, man skall inte klaga men nu skulle det ju vara trevligt att få åtminståne lite varmare de tre dagarna jag ännu är här på stugan. Jag har faktiskt inte ens varit och hälsat på korna som går så gott som fritt här idag.

På morgonen då det inte ännu hade börjat regna sprang jag någonting mellan 3 och 4 km och tog sedan en varm bastu för att tvätta håret och annars också lite fräscha till mig.

Någonting otroligt dumt tycker jag är sådanna typer som på sin youtubeaccount laddar ner avsnitt av en TV-serie men inte har alla avsnitt. Har idag kollat på de program som var mina favoriter när jag var typ tio år. Jag blev faktiskt fast i en serie men det fanns bara fem avsnitt, jag säger bara: LADDA UPP HELA SÄSONGEN ELLER INTE ETT ENDA AVSNITT!
Hoppas ni har bättre väder än jag <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar