onsdag 26 april 2017

Inte speciellt händelserikt

Den här veckan är faktiskt ganska händelselös fram till veckoslutet. Lite skola, lite träning, ett muntligt finskaprov och det är där. Dock kom det idag på förmiddagen inbjudan till Megazoen i dag på kvällen, så eftersom jag inte hade annat program och det är skitkul så anmälde jag mig. Så lite program blir det. På fredagen åker jag sedan till Porkala, tar emot Jonathan som kommer ner för sommaren! På lördagen ska vi sedan gå och kolla Thorax spex, vilket antagligen blir skitkul och så på söndag är det ju Valborg och så första maj på måndag. Det betyder alltså tre dagar i rad i haalare och med skumppa. Veckoslutets planer ser alltså riktigt roliga ut, och det är ju inte speciellt långt dit. Och nu ska jag dra iväg på Lazer tag, och i morgon blir det stallet. Blir en bra vecka trots lite program i början.

Den här champagnen drack vi då vi firade fem år, riktigt god! Nu blir det nog bara skumvin under veckoslutet, men bra det också.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar