måndag 7 mars 2016

V

På grund av sena teaterövningar igår bestämde jag mig för att sova i Porkala då jag har ledigt idag. Så idag innan jag körde hem gick jag en lång promenad med Vili. Vi gick över åkrar och i skogen och sötnosen var hur ivrig som helst och sprang omkring och busade och lekte. Hade egentligen tänkt ta med kamera och fotografera ordentliga bilder på honom, men det glömde jag så klart igår kväll. Lite mobilbilder knäppte jag i alla fall på lilla nallebjörnen som börjar vara ganska stor. 


Inte tror man att han var så pytteliten ett år sedan då han flyttade hem till Ana och Pete



Verkligen bästa medicinen efter en stressig period i skolan. Jag älskar så mycket att vandra omkring med en hund, att dessutom kunna ha honom lös är sådan lyx att det inte finns mycket bättre. Trots att vädret inte var helt på vår sida, eller min egentligen herr V älskade det, var det bra. Den blöta snön som kom från himlen var helt okej med rätt sorts kläder och då det inte blåste rakt framifrån. Och Viljam är nästan lika galen i snö som i vatten.



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar