onsdag 15 november 2017

Hektiskt och frustrerande

Jag hade planer på att skriva ikapp lite blogginlägg, vara sjukt produktiv i dag och faktiskt inte nämna att jag inte skrivit någonting på en vecka. Men nu känner jag att det är det enda jag orkar och vill göra. Jag har inte haft tid, mitt liv är sjukt hektiskt just nu och jag har lite för mycket program helt enkelt. Så att uppdatera bloggen har jag kanske inte hunnit och orkat med så mycket. Och till råga på allt kom influensan lite tillbaka i dag. Igår kväll hade jag huvudvärk, i morse vaknade jag med totalt täppt näsa. Och ja, det är nästan fyra veckor sedan jag fick influensan, varje dag har jag hostat, varje dag har jag haft slem i halsen, varje dag har min röst inte fungerat 100% men det har ändå känns som att det går mot det bättre. Men i dag har det verkligen kännas som ett bakslag med det och jag känner mig återigen.

Så de sakerna jag har gjort i dag är:

  • Jobbat
  • Ringa och kolla upp nya ringar till bilen
  • Packat upp och städat
  • Gjort två uppgifter i socialpsykologi
Och det jag hade planerat till i dag men inte hunnit/orkat med:
  • En tredje uppgift i socialpsykologi
  • En uppgift i informationssökning
  • Mejla om en hyreshäst
  • Kolla upp läget med mina studiepoäng för i år
  • Skriva tre blogginlägg

Så nej, jag känner mig inte som den bästa människan i dag och som att jag är så oproduktiv. Men det har bara inte gått och nu måste jag sova för att kanske vara lite friskare i morgon.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar