fredag 26 september 2014

Freedom

Nu är jag tillbaka! Gjorde ett medvetet val för ungefär en vecka sedan då jag märkte att jag inte bloggat på någon dag. Så då bestämde jag att jag inte bloggar förrän efter skrivningarna. Så ja här är jag nu, har inte riktigt fattat det ännu och det känns lite konstigt att inte behöva tänka jag måste läsa. Men det känns bra också, biologin gick enligt hur det känns nu riktigt bra, några uppgifter som jag kunde riktigt riktigt bra och några som jag nog kunde rätt så bra och en som jag måste chansa lite, men gjorde båda jokeruppgifterna som kan ge 9 poäng i stället för 6 så man får ju hoppas att det ramlar in lite extra poäng från dem. Nästa vecka ska jag ta och summera den här bloggfria veckan (tar inte länge eftersom jag måndag-torsdag satt med näsan i biologiböckerna) men nu tar jag veckoslut. Skolfritt veckoslut, först MTM mys och sedan Jonathan mys, kanske bloggar lite då, puss och hej!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar