tisdag 10 juni 2014

Le och tänk framåt

Just nu ligger jag på ett sådant ställe att jag verkligen måste ta fram den sidan av mig jag är väldigt nöjd med. Och den sidan jag ofta får komplimangen för. Mitt positiva tänkande. Jag får ofta höra att jag är en positiv person och det försöker jag verkligen vara, ibland är det tyvärr svårt. Men just nu måste jag verkligen försöka tänka positivt! Jag har fått frågor om mitt körprov och så vidare och ja jag tror nog ni fattat. Jag hade ju hypeat det och skrivit en hel del om det om jag hade klarat det... Men nu har jag just fått budskap om att en ny tid finns bokad för mig. Så nu ska jag tänka framåt, köra de tre lektionerna jag har kvar och sedan ta allt ännu mer försiktigt än förra gången. Det var en så liten sak som gick fel och det ska jag inte göra om. Visst är jag lite sur på mig själv över att jag inte klarade det och speciellt därför att det nu är sommar och det betyder att det är väldigt långa köer. Men nu ar vi det så här och så hoppas vi på att jag har körkortet om tre veckor i stället. Och var gör det om jag är utan det de här tre veckorna? Nästan två veckor är jag och seglar så vad gör jag med det där och en halv vecka i Hangö och en vecka hemma. Nu tar vi det bara lugnt och så ser jag att det nog fixar sig. Jag höll inte mitt mål, men ibland måste man vara flexibel.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar