måndag 9 december 2013

Min vän på vita duken

Ja så var den här skoldagen över. Och ja jag kan inte säga annat än att jag igen är väldigt väldigt stolt över Lillen. Det var andra gången jag såg Lärjungen och den var lika bra som första gången, men jag behövde inte gråta denna gång. Var bara nära då hundvalparna dödades men annars var det nog inga problem. Nu håller jag på att lacka naglarna, så det kommer en ny design idag.


Och en annan kul grej, fick idag höra att jag skriver en bra blogg och en frågan om varför jag inte längre uppdaterar lika ofta. Svaret är att jag nog försöker. Men är jag borta ett helt veckoslut och har fullt med program så hinner jag helt enkelt inte. Tidsinställda går ju, men det är inte heller riktigt samma sak.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar