onsdag 13 november 2013

Går inte att förneka, jag är en djurtjej!

Högholmen! Djur! Överallt! En guide som berättar! Andra som är i samma ålder j´som jag och lika intresserade! Biologi 23, en av de bästa kurserna! Kan bara inte fatta hur någon inte an gilla djur. Se på dess magnifika, vackra, gulliga och majestätiska varelserna!

Amurleoparden var rätt så rastlös och gick av och an, och sprang en bit ibland också för att hålla värmen

Dumma löv!

Hedwig!


Den härs kompis hälsade jag på... oj då det fick man visst inte, men försök hindra en hästtjej då en åsna sträcker fram mulen...

Vad händer med munnen på denna gasell? Tunnar visst...

Nam nam

Den här kom nästan fram till oss men vågade sist och slutligen inte riktigt

Kameler är bara så coola!

Tjena, läget?


Emu

Hedwigs föräldrar

En berberapa, vår allra närmaste släkting, närmare än schimpansen

Just försökte jag söndra trädet genom att skaka så hårt jag kunde på det och nu satte jag mig här.

Yoga, find your inner peace

Hej, inte tänker ni väl gå redan?! Vi som hade så kul tillsammans!


Blev en bild på mården av väldigt dålig kvalitet

Snöleoparden, så fin!
Besök det här stället! <3 : Madde

2 kommentarer:

  1. aningens bättre bilder än mina suddiga, zoomade telefonbilder xxd

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha :D feel free att ta dom hä, mn nämn gärna mj i din blogg då ;)

      Radera