onsdag 11 september 2013

Kallar det effektivitet

Idag har jag varit så duktig! Gjort klart mitt modersmålsarbete, vilket nu leder till att jag inte har någon skola på fredag. Alltså inte en enda timme. SKÖNT! Så cyklade jag till och sedan från träningarna, sammanlagt 4km och där emellan tränade jag en timme. Allt som allt brände jag på det 332 kilokalorier. Och nu på kvällen har jag installerat en ny printer, läs jag måste fixa i en timme så att ajg fick mitt projekt utprintat. Nå men i något skede skulle det ju göras och nu har vi en så fin printer, den är för det första vit och för det andra har den pekskärm. Måste fota den någon dag. Nu ska lilla miss yrboll sova för att i morgon ha skolfotografering, känner bara på mig att jag inte kommer att ha en snygg dag imorgon... hoppas på det bästa. Puss!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar