söndag 15 januari 2012

Bildfrågor

Har inget att sktiva om idag heller så bestämde mig för att börja en ny sak;


Bild 1 -  en person du umgås väldigt mycket med
Bild 2 - en knasig/knäpp bild på dig och en kompis
Bild 3 - en gammal bild på dig själv
Bild 4 - en person du saknar
Bild 5 - en bild från en tid du saknar
Bild 6 - en bild som egentligen aldrig skulle visas på bloggen
Bild 7 - en bild ifrån din fritid
Bild 8 - en person som är viktig för dig
Bild 9 - en person du har roligt med
Bild 10 - din favorit artist
Bild 11 - en person du kan berätta allt för
Bild 12 - en bild som gör dig glad
Bld 13 - en bild du alltid skrattar åt
Bild 14 - en bild som du inte vet varför du har
Bild 15 - en bild som väcker känslor
Bild 16 - en bild från en dag du aldrig glömmer

Under 16 dagar kommer jag alltså att lägga upp dessa bilder.
Så ettan, en person jag umgås mycket med. 
Har ingen speciell som jag umgås helt massor med, har så många kompiskretsar, stallkompisar, skolkompisar, scoutkompisar, träningskompisar...
Men i skolan umgås jag i alla fall mest med Becca...

Och så umgås jag faktiskt rätt mycket med min styvsyster Millis, vi har ganska samma intressen, ridningen, djuren, HP och disneyfilmer, så vi brukar rätt ofta hitta på något skoj.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar